Rondje Zwarteweg en terug van Fransche Kamp XIX. Hoogzomers warm. Eigenlijk te warm om te fietsen (voor mij). Rondje door het bos met zoveel mogelijk schaduw, even kijken bij Monnikenberg – nooit geweest – en dan (met banjo op de rug & twee fietstassen) terug naar Amsterdam.

Net voor het donker wordt een rondje (klassiek rondje) om de heide (Bussumer heide, Westerheide, Zuiderheide). Zachte zomeravond.

Verandering van plan. Wel naar Fransche Kamp (XIX). Mooi rustig zomerweer.

Rondje Soest en terug van Fransche Kamp XVIII. Zaterdagmiddag, dan vind ik de fietspaden over de heide en door het bos te druk. Dus kies ik verhard, en dan langs de Eem, door Soest – met een mooi stukje (ook nog een beetje klimmen) dat ik tot mijn verbazing niet kende – en dan weer over bekendere wegen terug, en meteen daarna (oei te laat) naar Amsterdam, die avond optreden met Oorbeek in de Roze Tanker.

Naar Fransche Kamp XVIII. Precies in het uur waarin er geen regen viel. (Daarvoor een hevig stortbui met storm, later ook weer regen). Terug naar de camping (thuis wordt geschilderd).

En weer terug van Fransche Kamp (XVII). Het was me een heen en weer, nu was het om R. op te halen van het station.

Ochtendrondje Lage Vuursche – voor ik aan het werk ga. Omdat het weer dan het beste is, met de minste kans op buien. Flinke wind. Maar in het bos uitstekend fietsweer.

Naar Fransche Kamp XVII. Het was mooi weer, zacht, met een fijne wind, een graad of 19 – rond middernacht. Ik reed in het donker naar de camping, door het stille nachtlandschap.

Terug van Fransche Kamp XVI. Vroeg (relatief) in de ochtend terug naar Amsterdam, om R. op de trein naar oma te zetten.

Naar Fransche Kamp XVI. Eindelijk weer naar Fransche Kamp! De afgelopen dagen was er steeds iets anders te doen. (Oefenen met K., concert, werken). Ik was eigenlijk liever meteen na de vakantie weer naar de camping gegaan. Beetje verkouden en suboptimale conditie. Bewolkt en zon.
